понеділок, 20 квітня 2015 р.

Kun finaali - nyt he taistelevat samasta kouluttaja

Kais Mora voitti mestaruuden lopullinen vastaan ​​Rönnby.Nyt seurat uudelleen. Tällä kertaa noin Viktor Matsenius.- On kaksi mielenkiintoista joukkue, sanoo harjoitellaan profiili nyt ovat työttömiä.Hän tapasi sanoa, että hän lopettaa, kun se saa kultaa.


Mutta yhteydessä SM-finaali oli Kais Mora-valmentaja Roger Jonsson ole kovin innokas puhumaan ensi kaudella.- Olen keskittyä vain huomenna. Saan pyyntöjä, mutta ei, en ajattele tulevaisuutta, hän sanoi lehdistötilaisuudessa ennen lopullista.Kun kulta:- Minulla ei ole mielipide tulevaisuudesta. Tämä oli tavoite. Nyt näemme, mitä tapahtuu.Se vaikuttaa päätökseen tämän kultaa?- Ei. En saanut hopeaa viime vuonna. Olen sanonut jo vuosia, että aion soutaa järvellä Siljan ja heittää kultaa kun voitan siellä. Niin paljon halusin tätä kultaa. Mutta mielestäni vaimoni yrittää estää minua heittää - 10suomi.com."Kiinnostus Law"Rönnbys valmentaja Pelle Alvin ei antanut mitään lausuntoa hänen tulevaisuudessa, mutta hänen sopimuksensa päättyy huhtikuun lopussa.- En tiedä, miten se saa. En ole edes ajatellut sitä. Olen niin keskittynyt lopullinen.Mutta mukaan tiedot Sportexpressen nojaten se niin Roger Jonsson ja Pelle Alvin jättää tehtävänsä.Ja kaksi finalisti joukkuetta jahtaa sama kouluttaja korvaamisesta - bet.urheilu-viikko.comViktor Matsenius päätti varhain lähteä FBC Uppsala tämän kauden jälkeen. Nyt hän etsii uutta valmennus työpaikka ja siellä on kiinnostusta sekä Kais Mora ja Rönnby.- Olen ollut melko vähäistä viime aikoina, mutta on joitakin, jotka ovat kuulleet hänestä. Olen ollut yhteydessä Rönnby ja Mora - se on mielenkiintoista joukkuetta - mutta saa nähdä. Haluan olla tehtävä, jossa saan tehdä minun juttuni, klubilla, jotka haluavat jatkaa. Ei voitu ottaa Uppsalan enää nyt, joten sain pois aikaisin. On joitakin miesten joukkue liikaa, mutta olisi hauska jatkaa naisten puolella.Vaikka Kais Mora ja Rönnby ovat kaksi parasta joukkuetta Ruotsissa luulevat Viktor Matsenius tietää, mitä hän voisi kehittyä.- Mora alhainen puolustus peli. Rönnbys peli palloa.

Немає коментарів:

Дописати коментар