четвер, 30 квітня 2015 р.

SHL tähti omien sanan unelma liikkua

GT kertoi minulle tänään, että Erik Gustafsson, 23, jättää Frolunda klassiseen NHL seura Chicago Blackhawks.Nyt puhua hill itsensä ulos ensimmäisen NHL sopimus urallaan.- Käännyin alas Montreal ja Pittsburgh, paljastaa Gustafsson.

Prosessi on edennyt salamannopeasti varten loukkaavasti lahjakas mäki, joka allekirjoitti kaksi vuotta 2013 Stanley Cup mestari.- Minulla oli lounas Chicagossa ennen pudotuspeleissä alkoi. He sanoivat, että he olivat kiinnostuneita. Mutta sitten kuulin mitään niistä, kunnes jääkiekko kausi oli ohi ja olin matkalla Tukholmaan. Se on ollut pirun nopeasti. Kirjoitin toissapäivänä. Se tuntuu todella hyvältä.Montreal Canadiens ja Pittsburgh Penguins oli myös siellä ja puukotti. Mikä sai sinut valita Chicago Blackhawks?- Puhuin enimmäkseen Chicago, niiden partiolaisten Ruotsissa. He olivat kiinnostuneita mätä ja tuntui paremmalta. Se tuntuu oikealta, miten he haluavat käyttää minua ja miten he haluavat pelata. He haluavat pelata kiekkoa paljon. Chicago tuntuu klubi, joka sopii minulle parhaiten.Miten sinusta tuntuu jättää Frölunda jälkeen kaksi kautta?- Se on tylsää. Minulla helvetti käyttää Frolunda minun peli. Olen hyvin kiitollinen Frölunda. Se on loistava seura. Mutta nyt minulla oli tilaisuus mennä yli ja otti sen. Se tuntuu aivan oikeassa."Glad he saivat vuonna"Mitä mieltä olet mahdollisuutesi saada säännöllisesti paikan Chicago Blackhawks?- Mitä olen kuullut, minulla on isot mahdollisuudet. On vain harjoitella kovaa tänä kesänä ja antaa rauta leirillä syyskuussa. Näet, miten hyödyntää mahdollisuuksia. Muuten, se pelaa AHL, ja niin minä otan sen sieltä. Minulla on kaksi vuotta minua. Se voi mennä nopeasti, ja se voi ottaa vasta viime vuonna.Kuulostat hyvin onnellinen?- Kyllä, olen erittäin onnellinen! Kirjoittaminen NHL sopimus on jotain unta. Olen erittäin tyytyväinen, varsinkin kun kävi Chicagossa. Se oli hauskaa, että he saivat vuonna, kertoo Erik Gustafsson.

Немає коментарів:

Дописати коментар